Xiaomi : حل مشکل ضبط مکالمه Poco M3 تست شده

Xiaomi Poco-M3

حل مشکل ضبط مکالمه Poco M3 تست شده

‌شماره ساخت : MIUI 12 اندروید 10

‌منطقه : همه منطقه ها


قیمت : 15,000 تومان

تعداد بازدید +1280


توضیحات :

آموزش حل مشکل ضبط مکالمه Poco M3 *تست شده و جوابگو روی همه منطقه ها بدون مشکل *قابل رایت از طریق کاستوم ریکاوری *قبل از رایت حتما بوت لودر گوشی باز باشد . *به همراه آموزش رایت *بدون نیاز به باکس و ابزار فقط نیاز به لپ تاپ بعد از خرید یک عدد فایل تحویل شما میشود که فرمت آن RTF میباشد که با Word باز میشود و داخل آن آموزش کامل و لینک فایل های لازم گذاشته شده حجم تقریبی آن 3 گیگ میباشد . همانطور که میدانید در اندروید 9 به بالا امکان ضبط صدای طرف نمیباشد . و هیچ برنامه جوابگو نیست . سولوشن ما برنامه نیست . فایل هست که در شرایط بازبودن بوت لودر رایت میشود و گزینه ضبط مکالمه را به قسمت تماس اضافه میکند . این روش بار ها و بارها تست شده و بدون مشکل میباشد . بعد از رایت فایل اطلاعات شخصی حذف میشود پس حتما از اطلاعات بکاپ بگیرید . موفق باشید در صورت نیاز به راهنمایی از قسمت تماس با ما با تلگرام و شماره ما در تماس باشید .

لینک های کمکی:

آنلاک بوت لودر شیائومی

کلیه فایهای موجود دارای ضمانت برگشت وجه تا ۲۴ ساعت است. .برای تماس با ما می توانید از صفحه تماس با ما و یا با ای دی تلگرام @Emergency_rom با تماس بگیرید.

مشتری عزیز به آموزش ارائه شده برای هر فایل توجه کنید مسولیت عدم رعایت نکات گفته شده در آموزش کاملا به عهده خود مشتری است.

کانال رسمی سایت e-rom.ir

@e_rom_ir

برچسب های کاربردی:

کلمات کلیدی:

ضبط مکالمه Poco m3 , برنامه ضبط مکالمه برای poco m3 , حل مشکل ضبط تماس poco m3 citrus , رام هند poco m3 برای ضبط مکالمه , fix callrecorder poco m3 , enable callrecorder poco m3 ,